·87 syf.····Okunma: 03 Aralık 2020 16:09 Sıradan bir kişinin hayatını bir çırpıda ve çok net ifade edilmiş bi şekilde okudum. Ardından da aynı kişinin ölüm çırpınışlarını gördüm. Yazarın 80 sayfaya bu kadar şey sığdırması gercekten müthiş... çok etkilendim. Hala etkisindeyim.
Yaşıyoruz. O bu şu bir sürü şey... sürekli planlamalar kavgalar hırslar hisler. Ama çok net iki şey var ki o da hayat ve ölüm. Ya hayattasındır ya da ölmüşşündür. Hepimiz bir gün öleceğiz ve her geçen saniyeyle birlikte öleceğimiz ana daha çok yaklaşmış oluyoruz. Ve zamanın bu durdurak bilmez hali hiç elimizde değil. Kaçınılmaz sona doğru gidiyoruz... Ölüm ne bilmiyoruz. Karanlık mı tamamen, yoksa sonsuz bir ışık mı? Bana göre uçsuz bucaksız bir karanlık ve derin bir hiçlik... bilmiyorum nasılsa göreceğiz.