·283 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Aralık 2020 18:57 Başlıkta da belirttiğim gibi böyle bitmeseydi denilecek türden bir kitaptı ama ne yaparsınız ki bu bir biyografi ve bitmesi gerektiği gibi bitti.
Bitiş şekli yazar ya da kurguya alakalı değil
ülkemiz gerçekleriyle alakalı bir eleştiri. Maalesef 40-60 yıllarında gerçekleşen bilim adamı değersizliğinin yıllar, hükümetler, görüşler vs değişmiş olmasına rağmen halen süregeldiğini görüyor ve keşke böyle hiç olmasaydı da böyle bitmeseydi diyor insan