Puan vermedi·516 syf.··Beğendi
· Orhan pamuk !Ülkemizin muazzam kalemidir.Mevcudiyeti beni,bizi gururlandırıyor.
2018 senesi,askerdeyim.Bir arkadaşım Orhan abimizin "Kafamda bir tuhaflık"Kitabını hediye etmişti.Kitap o kadar sarsıcı,o kadar güzel ilerliyor ki,sanarsın ki!Doğu expresi ile karsa yolculuk yapıyorsun.O tatla okursun kitabı!Kitap,İstanbulda geçiyor.Örneklemem,manzara gibi izleye izleye gidiyor demek isterim.Fedakarlıklar,gariban ve gururlu insanlarımızın hayat ile mücadelesini çok güzel kaleme almıştı.Diğer arkadaşım,"Masumiyrt Müzesi"Kitabını da okumalısın deyince.Askerlik,biter bitmez siparişini verdim.Askerliğin üzerine kafa dinlemek için gittiğim Sapancada bir hafta soluksuz okudum.Kitap,o kadar güzel ki,O kadar yumuşak bir şekilde ilerliyor ki,diğer sayfayı merak etmemek elde değil!Bir de dizi tadında,soluklanarak okursanız.Ayrı bir yat veriyor.Okuyunuz bu kitabı,güzel kitap sever arkadaşlarım!Okuyun,okutturun...Spoiler vermek istemiyorum ama Kemal in,bir kadını delice nasıl sevdiğine şahit olun!