10/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2020 42. kitabı
Kitabı tek bir cümle ile açıklamak gerekirse "feminist manifesto" diyebilirim sanırım. Gayet güzel toplumsal ve din eleştirisi var. Ayrıca kitabı okurken çok distopik gelse de bunların olmasına imkansız diyemiyorsunuz. Çünkü; kitapta anlatılan ve yaşanan her şey aslında milyarlarca insanın inandığı dinler üzerinden ilerliyor. Yani bir dayanağı ve buna inanan insanların olduğu uygulamalar. O yüzden hiçbir zaman olmaz demek doğru değil. Bu kitap beni, "acaba inanan insanlar inandıkları dinin kitabını okusa kaçı inanmaya devam eder" düşüncesine sevk etti.
Damızlık Kızın ÖyküsüMargaret Atwood · Doğan Kitap · 201914,7bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.