Puan vermedi·141 syf.····Okunma: 06 Aralık 2020 23:33 İnsan bir kitabı sevdiğinde mutlaka okumak için geç kaldığını düşünür, benim açımdan okumak için çok geç kaldığım bir kitap.
Edebiyatçi değilim o yüzden kitabın edebiyat tarihi ve tarzı açısından yorum yapmayacağım. Her okuduğu kitap için yorum yapan biriside değilim, bence her kitap bir manzaradır ve herkes kendi penceresinden yorumlamalı. Kış soğuklarının başladığı bu günlerde Namık Kemal'in baharı anlatışını görmek ve hissetmek için bile okumaya değer bir kitap.