Sabahattin Ali'yi,düşüncelerini yazdıklarını çok bağdaştırırım bütünleştiririm kendimle.Sözlerinde cümlelerinde bulurum kendimi,benim için çok başkadır yeri.Bu kitabın da öyle o kadar güzeldi ki,aşkı anlatan muazzam bir kitap.Diyecegim başka bir şey yok mutlaka okumalısınız çok güzel çok.