Puan vermedi·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Aralık 2020 23:49 yazar ya da psikiyatrist mi demeliyim bu kitabinda temel olarak Ala nin yaşantısını anlatmıs.Bence anlatmakla kalmamıs sanki bi ekran karsisinda film izler gibi seyrediyosun.O kadar akicı bir şekilde dile getirmiş ki yaşananları arada geçen kısa yaşantılardan sonra Ala daha neler yaşadi acaba diyosunuz.Tv de izletilen sadece bir kismi duygu geçisleri her zaman ki gibi kitapta daha yoğun.ön yarginın ne kadar egoistçe bir şey olduğunu bi kez daha ögrendim senle.Kimseye güvenemeyip kendi başina bir şeyler yapmaya çalışmak aslinda kurtulmak istiyorum ama yardim alamiyorum demenin korkuyorum demenin dile gelmiş hali oysa ki.
Ah Ala çok güzeldi mücadelen.
teşekkür ederim bana bunu göstermek istediğin için :)