Kitabı yanlış zamanda okuduğumdan dolayı pek severek okuyamadım maalesef. Sürekli tavsiye edilen bir kitaptı, ağırlıklı olarak ölüm- yaşam ikilemi üzerinde durulmuş. Gerçek anlamda yaşamak nedir, ölüm kötü müdür gibi pek çok soru soruyor kahramanımız İvan İlyiç. Kısa ve akıcı bir kitap aynı zamanda🌱.