10/10
·280 syf.··
2019 164. kitabı
Evet,genelde klasiklerin de distopya olabileceği tahmin edilmez. Bir George Orwell adı geçmedikçe,klasikler sanki geçmişte yaşanmış şeyleri anlatır gibi gelir. Bu kitap da geçmiş dönemlerden bahsediyor,o ortamı oluşturuyor ancak bu kesinlikle bir distopya. Oligarklara karşı bir ayaklanmanın olduğu Demir Ökçe bu ayaklanmanın zaferini de sanki zafer bizimmiş gibi aktarıyor bize. En beğendiğim kısım karakterlerin diyalogları oldu. Atışmalarını ve iki zıt görüşün böylesine mantıklı savunulduğunu görmek şaşırttı. Sanki görüşlerin ikisini de Jack London yazmamış gibiydi. Birbirlerini çürütüyorlardı. Böyle çekişmeli bir münakaşaya şahit olmak hayran bıraktı. Öneririm,okuyun.
Demir ÖkçeJack London · Beda Yayınları · 200419,4bin okunma
·
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.