·454 syf.····Okunma: 07 Aralık 2020 17:12 Benim için başarılı diyebileceğim bir roman değil bunu üzülerek söylüyorum. Konuların fazlasıyla sarptırıldığı düşünüyorum, siyasi mi ? Edebiyat mı yoksa polisiye mi okudum bunu kestirmek güç açıkçası... karma bir roman ortaya konulduğu kesin. Açıkçası okumuş olduğum İstanbul Rapsodisi’ne göre hayal kırıklığı yaşadığımı söyleyebilirim.