Puan vermedi·300 syf.··Beğendi
· Bu hayatta her şeyiyle güvenebileceğiniz birisi olmalı. Yoksa kendinizi hep yalnız hissedersiniz. İnsanların çoğu yalnızdır o yüzden, yapayalnız. Yaşananlar kelepir bir hayatın 2. El Versiyonu gibidir. Yaptığınız hiçbir şey size ait değildir, benliğinize, özünüze. Hayatınız tümüyle güvensiz bir ortamın mecburen size yaptıklarından ibarettir.