·304 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Aralık 2020 23:49 “İçimizde şeytan yok... İçimizde aciz var... Tembellik var... İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: Hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var...” Sayfa 287
Tam da bunu anlatıyor Sabahattin Ali, bu romanımda.