Puan vermedi·584 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ekim 2020 05:36 Faust
Çok büyük bir merakla aldım kitabı elime ama sadece konuya ve kapağa bakarak kitap almamam gerektiğini tekrardan öğrenmiş oldum. En başından beri tiyatro eserlerini dahi okuyamayan ve bu tarz yazılmış eserler hakkında bilgisi olmayan biri için gerekli alt yapıyı sağladıktan sonra okunması daha iyi olabilecek bir eser. Benim gibi hakkında araştırma dahi yapmadan konusu nedeniyle kitabı okumaya başlarsanız kitabı bitirmenizi sağlayan tek şeyde konusu olur. Ama bu kitap daha fazlasına sahipti ve bunu okurken anlayamadığım için canım sıkıldı. Sonuç olarak iki ay boyunca kitapla savaşıp durduktan sonra bitirdim. Bitirdim ama çok yarım kaldı her şey ve bu kitabı tekrar elime alıp okuyacağım bir sonraki okuyuşuma bir not gibi. Belki Eco'nun, Syvlie'yi yıllarca tekrar tekrar okuması gibi bende Faust'u okur bir boşluğa düşer ve tekrar okurum kendimce bir cevap buluncaya kadar.