Merhabalar :)
Üç aylıkken geçirdiği menenjit nedeniyle bedeninin %99'unu kullanamayan 37 yaşındaki Rukiye'nin kendi emeğiyle yazdığı kitabıdır.
Yazılarını sadece sol elinin işaret parmağını kullanarak yazabilmiş. Öylede güzel yazmış ki. Kalemine sağlık. Okuma yazmayı kendi çabasıyla öğrenen ve senaryolar yazan harika bir yazar.
Kendi hikayesiyle kitaba başlamış. Ve "Yürek dağlar engellilerin durumları; hep acınarak bakılır. Bir işe yaramaz sanılır." diyerek hayatını anlatmaya başlamış. Her bir yazısı hayatın içinden alıntı yapılmış gibi.
Bu kitaptan alınan ücret Rukiye'ye ve ailesine gönderilmektedir. Elimizden geldiğince kitabı duyuralım.
Unutmayın , her insan bir engelli adayıdır...