Bu kitap var ya bu kitap aşırı dostluk içerir... Öylesine güzel öylesine samimi öylesine yürektendi ki... Tek kelime ile bayıldım. Yer yer kendimi, hayallerimi ve dostlarımı gördüm. Yer yer ağladım yer yer güldüm kalbimin öyle güzel bir yerine dokundu ki en önemlisi de buydu. Yüreğine kalemine sağlık sevgili @ayseaycankesici ...
Tavsiyelerime güvenen arkadaşımlarıma şiddetle tavsiyemdir.