·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Aralık 2020 17:38 Kitabın yazarı Aslı Kızmaz’ı tanımadan sevenlerden ve takip edenlerdenim niye bilmem bana hep samimi ve arınmış gelir. Kitabın kahramanı Sertab için Emel Sayın neyse benim için Aslı hanım o kadar diyemeyeceğim tabi ki ama seviyorum içtenliğini ve sanırım en çok deli hissettiren tarafını :)
Kitap tam bir arada kafa dağıtmalık bir kitap 2 günde bitti hatta zamanım daha çok olsa tek günde biterdi. Eğlenceli bir pucca hikayesini hissi veren çılgın bir kadın kahramanımız vardı, ben hemcinsimin en çok deli tarafını sevdim yine. Hikayede çok savruldu ama sonunda tam kondu artık orada dediğimizde bizi şaşırtıp kitabı bitirdi, ikinci kitapta alındı ama araya biraz farklı bir kitap sokmakta fayda var. Eğer zaman biraz kafa dağıtma zamanı olsun diyorsanız, bu kitap tam sizlik. İyi okumalar.