Puan vermedi·160 syf.····Okunma: 09 Aralık 2020 23:42 Ne güzel bir kitaptı öyle. Nedense bu kitaba inceleme yazarken, acaba bu kitabı okuyanlar bu incelemeyi okurken "bu kitabın neyini beğendi bu, cinsel kısımlarıdır kesin" diyecekmis gibi hissediyorum. Ama iş öyle değil. Aylaklık hepimizin gerçekliği değil mi? Hepimizin eee ne bok yemeye geldim şimdi ben? dediği dönemler olmuyor mu? Hepimizin kıçımızı yırtarak elde ettiğimiz onca şeyi, başkalarının umrunda bile olmadığını fark ettiğimiz anlarda, boşverip her şeyi gidesimiz gelmiyor mu? Yürümek hele iyi gelmiyor mu?
Aylaklığımızın kimliksel hali değil mi zihnimizde sağa sola salça olarak üç dört saat gezinmelerimiz? Çok altını çizdiğim yer oldu. Bir gün diyorum. Eğer elim kolum bağlanmaz ise başka insanların sorumluluklari ile benden güzel aylak olur.