ortaokulda 10 kişi 10 kitap aldık. Hayatımda okuduğum ilk kitapdır okuduktan sonra bi arkadaşla kitapları değiştirdik öyle kayboldu kitap geri vermedi şerefsiz bende onunkini vermedim ülkenin efsanelerini anlatıyor güzel hikayeler vardı küçük kitap okuyun puanım 6