O kadar güzel bir eserdi ki anlatamam şu an. Normalde 2 3 güne biterdi lakin bir içimlik değilde sindirerek hatta okuduklarınızı hayatınıza geçirerek okumanız gereken bir kitap. Gerçekten çok beğendim. Yalın sade bir dille akıcı bir eser olmuş. Gerçekten sadece Yasin Sûresi değil tamamen İman ile alakalı bir kitaptı. Herkesin okumasını isterim. Her evde bulunmalı. Yasin Sûresi'ni bir de böyle okumalısınız. Kur'an'ın Kalbine Yolculuk kaleminize sağlık hocam Yasin Pişgin