Puan vermedi·536 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Nisan 2026 11:25 Nazan Bekiroğlu'nun okuduğum ilk kitabı. Yıllardır kitaplığımda okunmayı bekliyordu. Kitabı elime aldıktan ve olayların içine girdikten sonra bunca zamandır neden bu kitabı okumayı bekletmişim dedim kendime.
Kitabın içindeki olaylar gerçekten derinden etkiledi beni. Yazar farklı zamanlarda farklı yerlerde yaşanmış olayların hepsini çok güzel kaleme almış. Sanki o zamanlara gitmiş gibi yazarla birlikte savaşı, acıyı, korkuyu, sevgiyi derinden hissettim. Ders çıkarılacak çok şey var anlatılanlarda.
Mutlaka okunması gereken bir kitap.