#kornelyusunezgisi #yorum
Herkese merhabalar.
Sizlere alışılmış dışında bir kitap ile geldim.
Ben daha önce bu tarz bir kitap okumadım.
Tam da yazarın metne dair şu sözler ile başlıyor kitabımız ;
Uzun bir serinin temeli olan metin, kendine özgü bilr dile ve ritme sahiptir. Düz anlatım tekniğiyle yazılmış metinlere alışık okurların bu kısacık bilgi notuyla hazırlıklı olup ahenkle akmalarını ve müzikal tınıdan keyif almalarını ümit ediyorum.
Normal düz bir anlatım şeklinde yazılmış kitaplar gibi yorum yapmak da hali ile zorlaşıyor.
Kitabımız 170 yıl gibi uzun bir zamanı kapsıyor.
7 ayrı ülkede geçen 12 başlık altında hikayeden oluşuyor.
Neler yok ki ;
Derin Devlet, kaçakçılık, fetişizm, Zerdüştlik, azınlıklar,tarikat...
Uzun uzun şiirler eşlik ediyor size ki benim şiir ile aram pek olmadığı halde çok sevdim.
Resimlere dalarken buluyorsunuz kendinizi.
Okuyup canlandırmaya çalışıyorsunuz.
Karakterlerin farkını yazılışını da okurken fark ediyorsunuz.
Hani bazı kitaplara yorum yerine okuyun denir ya tam da öyle bir kitap.
Cesurca kalemi esirgemeden donanımlı bir elden çıkıp, yazılmış bir kitap.
Kesinlikle ve kesinlikle okumanızı tavsiye ederim.
O zaman beni anlayacaksınız...