·416 syf.····Okunma: 17 Ağustos 2016 18:51 P.C.Cast'i lisede çok duymuştum.Ama o zamanlar hic okumak kısmet olmadi.Bu okuduğum ilk romaniydi.Mitoloji ve romantizmi birlikte islemis.Hos ve eglenceli bir kitap ortaya cikmis.Serinin diger kitaplarini da okumak istiyorum insallah :) Akici bir kitap,guzeldi :)