·115 syf.····Okunma: 11 Aralık 2020 18:59 Defalarca önerilse de bir türlü okumamıştım bu kitabı. Sonra bir anda başladım ve bir de bakmışım ki bitmiş. Geriye ise yüzümde tatlı bir tebessüm bırakmış. Çok güzel bir hikayeydi. Bulgaryalı Ali'nin, Münire'nin ve oğullarının hikayesiydi anlatılan. Adalet duygusuyla dolup taşan yiğit bir adamdı Ali, Münire de tam Ali'ye yakışan bir eş. Aşkları ise her şeyden üstün. Onların aşklarına, mücadelelerine tanık oluyoruz kitapta. Kısacık, bir anda biten ama hissettirdikleriyle kalbinizde yeri kalacak olan ve iyi ki okumuşum dedirten bir güzellikti. Herkese gönülden tavsiye ederim!