Okurken kendinizi romanın içinde hissettiğiniz bir kitap olmuş.Böyle güzel yağmurlu ve soğuk bir kış günü için çok uygun bir okuma oldu. Okuduklarınız bir yandan içinizi ısıtırken evinizin sıcaklığı gibi bir yandan da acımasız bir savaşın fırtınası altında kalıyorsunuz. İki farklı uç gibi görünen iki kız kardeşin savaşta yaşamlarına ortak oluyorsunuz.Aslında birbirlerine çokça benzerler Çünkü her iki karakterde kendince fedakar kendince kahraman. Bunun bir tanımı yok belli ki herkesin hayatı ne yaşamasını gerektiriyorsa onlardan fedakarlık ediyor. Tavsiye ederim keyifli okumalar.