Kitap çok güzel sürükleyici bir kitap 7 den 70 e herkesin okuması gereken bir kitap bence herkes kendini barışın yerine koyması lazım
Barış 'a bakacak kimse olmadığı için hapishanede annesiyle büyümek zorunda kalıyor güneşin doğuşunu ve batışını göremiyor yıldızları doğru düzgün izliyemiyor sokakta oynayamıyor parka gidemiyor hiç bir çocuk tutsak olmamalı bu dünyada.
Koğuştaki kadınlar da kimi kitap okuduğu için kimi şiir yazdığı için kimi komşusunu evde sakladığı için girmiş yasaklar çok fazlaymış o zamanlar kimsenin suçu yokmuş o zamanlar yani kimseye sakın önyargılı davranmayın
Çok güzel bir kitap herkese tavsiye ediyorum...