·236 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Aralık 2020 22:51 Beyhan budağı YouTube kanalında yayınladığı içeriklerden tanıdım ve içerikleri çok beğendiğim için kitaplarınıda aldım "senin suçun değil" ikinci kitabı, ilk kitabında okudum fakat bu kadar güzel değildi sanırım. Bu kitabı olanüstü beğendim. Ben kişisel gelişim kitaplarını pek sevmem hikaye tarzı okumaları daha çok severim. Bu kitabın içerisinde inanılmaz çok dikkat çekici Beyhan budağın( psikolog) vakaları, herkesçe bilinen
vakalar, yaptığı örnek betimlemeleri ve çocuktan itibaren oluşan sorunları çözümleri ve önerileri ile o kadar iyi bir araya getirmiş ki anca bu kadar olur... Ben kitabı okurken çocukluğuma gittim, yaptığım hataları ve bana yapılan hataları zaman zaman gözden geçirdim; sanırım bu kitap bana çok iyi geldi, mutlaka herkese tavsiye ederim.