Puan vermedi·280 syf.····Okunma: 12 Aralık 2020 23:28 Öncelikle yazarın dili çok akıcı ve anlasılırdı.
Kitap Bosnada geçen Bosnalı ve Sırpların arasin da olan Savaştan ve bu savaşta her zaman ki gibi en çok madur olan kadınlardan bahsediyor. Bu kadınlardır biridir Leyla. O kadınların başlarına gelenler çok acı ve iğrenç şeyleri okudukça kendimi kötü hissettim.
Ve hep sorguladım neden en çok yara alan KADINLAR diye. Buna benzer 100 lerce kitap var. Gerçek 1000 lerce olay olan hep kadınlara oluyor.
Ben Leylanın yerinde olsam dayanamazdım.