İlk başlarda biraz sabır gerektiren sıkıcı bir kitap gibi gelse de konular ilerleyince mükemmel bir hayal gücünün ortaya çıkmış olduğunu, hatta karanlık geleceğin ön habercisi niteliğinde bir kitap olduğunu söyleyebilirim. İlk başların o sıkıcı yüzüne aldanılmadan sonuna kadar okunması gereken bir kitap olduğunu belirtmek isterim. İyi okumalar :)