9/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2020 21. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 09 Aralık 2020 13:39
Merhabalar herkese. Hesabımı açtığım sıralarda elimde olan bu seri ile ilgili yapmak istedim naçizane ilk incelememi. Yeşilin Kızı Anne benim çok huzur bularak okuduğum bir seri oldu en açık ifadeyle. Doğa aşığı olan kızımızın gördüğü güzellikleri anlatması okuyanı da büyülüyor adeta. en sevdiğim kısımlardandır Anne ve doğa sevgisi. aynı zamanda kitapların gündelik hayatın sıkıntısından beni kurtardığını söyleyebilirim. Çok hızlı okunan, sürükleyici ve elinizden bırakamayacağınızın garantisini az da olsa verebilirim. Serinin en beğendiğim kitabı üçüncüsü oldu. Hepsi güzeldi hatta ilk kitabın heyecanı başkaydı elbette. Ama yine de üçüncü kitabında ilk iki kitapta olan her şey vardı hatta daha fazlası, bu kitapta aşk da vardı, ölüm de vardı, diğerlerinde olmayan. Ben çok sevdim. Biraz fazla pembe bir hayat olduğunu da söylemek istiyorum aynı zamanda. Bir insanın hayatında hiç mi engel olmaz yani? Okurken yok artık abartmayın dediğim yerler de olmadı değil. Ama dedim ya böyle olduğu için huzur verdi biraz da. Tavsiyemdir.
Edebiyat
Yeşilin Kızı Anne 3L. M. Montgomery · Ephesus Yayınları · 20205,5bin okunma
·
34 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.