Puan vermedi·360 syf.····Okunma: 13 Aralık 2020 14:52 Okumaya çok merak ederek başladığım bir kitaptı. Bitirmem biraz uzun sürdü, akıcı olmadığından değil. Yalın bir dili var, güzel. Ama kitabı ortalarından sonra hissetmeye başladım diyebilirim. Yarısından sonra başlıyor sanki her şey. Fakat sonu pek tatmin etmedi. Sonuçlansın isterdim, açığa çıksın bazı şeyler. Ama olsun, yinede gerçekleri çok güzel yansıtan bir roman. Ve gerçekte de her zaman her şey olması gerektiği gibi olmuyor. Güzel ve keyifliydi okumak.