Keşke daha iyi bir çeviriden okusaymışım. Karamsar bir havası olduğunu düşündüğüm için erteleyip durmuştum hep. Oysa bana öyle iyi geldi ki. Sözcüklere döküp anlatamam ama anladım ve hissettim başkahramanı. Onunla aynı yaştaymışız üstelik bu detay da beni etkiledi. Unutamayacağım bir şey de Kitapkurdu lakaplı adamın kütüphanedeki bütün kitapları alfabetik sıraya göre okumasıydı. Birkaç sene sonra tekrar okuyacağım daha iyi bir çeviri ile.