·300 syf.····Okunma: 13 Aralık 2020 23:27 Bu kitabı alma sebebim tamamen çok satanlarda uzun süre görmüş olmama dayanıyor aslında. Momo isimli tatlı kız çocuğumuz her yaştan insanla anlaşabilen bir evladımız. Malum, çok sevdiği arkadaşları var ve zamanının çoğunu onlarla geçiriyor. Sonra spoilerlık olaylar falan derken kitaptan zamanın önemini anlıyor ve yanlış kullanımımıza dair vicdan azabı duyuyoruz. Ben 21 yaşında bu tatlı kitaba geç kaldım sanırım ya da erken. Zira çocukken ya da ebeveynken okumak bu kitaptan alınacak keyfi en üst seviyeye çıkarabilir.