İlk iki kitabı olan Uçurtma Avcısı ve Bin Muhteşem Güneş'e göre vasat bir kitap olmuştur. Kitabın içindeki hikayeler ayrı ayrı güzeldir fakat çok fazla karakter olması ve her karakterin birbirinden bağımsız olması okuru yormaktadır. Çok fazla karakter yerine 1-2 tanesine yoğunlaşarak onların hikayesini derinlemesine işlese daha başarılı bir kitap olurdu.Ne olursa olsun duygulara dokunan bir kitap olmuştur yine de. Sonu etkileyicidir. Ama o Abdullah’ı niye bakımevine bıraktınız lan !