Çok farklı bir kalem. Nikolay Gogol ‘ un ilk kitabını okudum. Oldukça farklı bir ironiyle özellikle Palto kısmında yaşanan sınıf farklılığını bize aktarması gerçekten şahane. Öyle veya böyle hayat yaşanıyor, önemli olan şu anda ne olduğumuz, ne yaşadığımız ve karşı tarafa ne yaşattığımız. Herkes yalnızca kendi için değil, çevresi için de yaşadığının farkında olmalı bence. Teşekkürler Gogol :)