·200 syf.····Okunma: 14 Aralık 2020 00:47 Küçüklüğünden beri fazlasıyla kişisel gelişim kitabı okumuş, daha derin olanlarını irdelemiş bir insan olarak kitabı çok beğendiğimi söyleyemem. Parça parça konular evet ama bence çok yüzeysel geçilmiş hepsi. Derinine İnmemiş, konuyu irdelememiş. Bir başlık açılmış, bir kaç tavsiye verilmiş ve konuya son verilmiş. Alıntıladığım bir kaç cümlem var. Onlar dışında bana şöyle bir katkısı oldu diyebileceğim bir şey olmadığını üzülerek yazıyorum. Ancak detaylı kişisel gelişim kitabı okumamış, yeni yeni alışkanlık edinen bir okursanız; kolaylıkla okuyup bitirebileceğiniz bir kitap olduğunu söyleyebilirim.