Puan vermedi·438 syf.··Beğendi
· Yaşar Kemal'in okuduğum ilk kitabı. O kadar yalın,akıcı ifadelerle sürüklüyor ki insanı okudukça merak ediyorsunuz ve elinizden bırakamıyorsunuz. Serinin tek okuduğum kitabı. Bence Türk klasikleri okumak isteyen herkesin kütüphanesinde ve zihninde olması gereken bir lezzet.. Başarılı