·424 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Aralık 2020 02:35 Kitaba başladığımda ilk 50 sayfa biraz sıkıcıydı. Nöroroman olduğunu biliyordum ama ilk 200 sayfada o kadar çok "nöron" kelimesi geçiyor ki bir ara kitabı yarım bırakmayı düşündüm ama sonra yorumlara bakarak bir şans daha verdim iyi ki devam etmişim. Sanki beni duymuş olacak ki 200 sayfa sonra artık "nöron" kelimesinden biraz kurtuldum ve kendimi hikayeye verebildim. Kitabın hikayesine bayıldım ve bitirdiğim, şuan ikinci kitap olan "arachnoid mater" elimde ve başlıyorum okumaya. Umarım "nöron" kelimesine çok maruz kalmayız.