Mükemmel mükemmel mükemmelll!!!!!!
Yani anlatabilmek için kelimelerimi samanlıktaki iğne gibi aramam gerekiyor. Aşık olduğum serinin son kitabı... kesinlikle daha çok ilgi görmeli ama böyle de iyi ^^ Yine kapak harika, yine muhteşem. Seth için içim burkulsa da Titan serisi ile onunla buluşacağımız için mutluyum :)