İsim önemsiz
@melih2009 · 5yıl
Takip Et
7/10
·
480 syf.
·
Kitabı okudu
·
2020 17. kitabı
Kitap çok güzel kurgulanmış hiç sıkılmadan okunuyor. Birde Elif ŞAFAK'ın şu araya serpiştirdiği tacizler olmasa daha da güzel olurdu. .
Ustam ve Ben
Elif Şafak · Doğan Kitap · 2013
14,3bin okunma
1 beğeni
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap