7/10
·480 syf.··
2020 17. kitabı
Kitap çok güzel kurgulanmış hiç sıkılmadan okunuyor. Birde Elif ŞAFAK'ın şu araya serpiştirdiği tacizler olmasa daha da güzel olurdu. .
Ustam ve BenElif Şafak · Doğan Kitap · 201314,3bin okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.