İlk kez korku-psikolojik gerilim tarzında bir eser okuduğum için yaptığım değerlendirmenin ne kadar kayda değer olacağını bilemiyorum ama ilk 100 sayfasını sıkılarak okuduğumu sonrasında ise kitabın heyecan kazandığını ve güzel bir finalle sonlandığını söyleyebilirim. Beni kitapta asıl içine çeken, korku ve dehşetten ziyade; bir yazarın okuyucuya beğendirmek ve para kazanmak düşüncelerinden öte kendisine ve özellikle de roman kahramanına delice tutkun olan bir hayranının esareti altında hayatta kalabilmek uğruna ve türlü işkenceler altındayken muhteşem bir eser çıkarabilmesi ve bu yolda vermiş olduğu zorlu mücadele oldu