Kitap Farabi'nin fikirlerini yorumlar eşliğinde her kesimin anlayacağı şekilde ortaya koymuştur... Bana göre çerez niyetine ama oldukça güzel bir eser diyebilirim.. Eserin güzelliği Farabi'den olduğunuda söylemeliyim...Okumanızı tavsiye eder iyi okumalar dilerim...:)