Kitap ; açlık oyunları , Labirent ve Lost 'un bir parçası gibiydi. Okuduğumda onları anımsattı bana. Kurguyu ve anlatımını beğendim. Sonunda yüreğim hopladı.
Kitabın konusu şu ki ; birden bire yüzünüze çarpan sıcak bir hava dalgasıyla bir adaya çekiliyorsunuz ve orada uyanıyorsunuz.
Bu adadan kurtulmak için 365 günün var.
Ya kurtulursun ya da ölürsün. Adanın gizemini çözmeye çalışırken bir yandan da oraya ayak uydurup hayata tutunmaya çalışıyor ve geri dönüş yolu olan kapılara koşuyorsunuz. Ama yakalamak öyle kolay değil.
Kitap öyle güzel ki, sizi içine çekiyor onlarla birlikte koşup zamanla yarışıyorsunuz.