9/10
·80 syf.··
2020 19. kitabı
Okuduğum ilk Stefan Zweig romanı. Hani bazen bi kitap okursunuz ve o kitabı bitirince sadece duvarı seyredip kitap hakkında düşünürsünüz ya. Hıh tam olarak bunları yaptığım kitap. Çok çok çok güzel. Birden fazla kez okudum hala da ara ara okuyorum. Ve tek kelimeyle mükemmel. Kesinlikle tavsiye ederim zaten incecik kitap hiçbir şey kaybetmezsiniz. İyi okumalar.
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Parodi Yayınları · 2017266,9bin okunma
·
13 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Okunmalı
Duru
Gönderi Sahibi
Kesinlikle