Başlayalım bakalım. Şu incelemeyi yazarken bile gözlerimi doldurmayı başarabilen kitap. Bu kitabı anlatmak için gerçekten kelimeleri bir araya getirmekte zorluk çekiyorum. Bitireli birkaç yıl oldu ama hala eskisinden asla çıkamıyorum. Kitapla ilgili bilgileri her yerde bulabilirsiniz ben buraya kitabın bende olan etkilerini yazmaya geldim zaten bu hesabı açma amacım da buydu. Her neyse çok uzattım başlıyorum. Hikayenin o naifliği o yalınlığı. O kısacık zamanda yaşadıkları aşk... her şeyiyle ama her şeyiyle her detayıyla noktasından virgülüne mükemmeldi. Hayatımda okuduğum en güzel en etkileyici kitaplardan biri. Hatta öyle ki kitabı bitirdikten sonra hıçkıra hıçkıra ağlamıştım ki hiçbir kitapta ya da filmde ağlamayan bir insanım. Filmi de bir bu kadar güzel emilia clarke ve sam claffin karakterlere o kadar güzel hayat vermişler ki diyorsunuz ki evet bu benim hayalimdeki senden önce ben bu diyorsunuz. Ben sadece sonu aceleye gelmiş gibi hissettim. Kitabı da okuyun filmi de izleyin. Serinin diğer kitaplarını da okudum (aynı seride bulunmaları bile bence seriyi düşürüyor)asla bu kitap gibi değiller neyse onların incelemelerini de onların sayfasına yazarım. Okuyun sadece okuyun. İyi okumalar.