·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Ağustos 2016 12:47 Yazarin okuduğum ilk kitabıydı. Kurgusunu beğendim sonuna kadar kendini merakla okutturan bir kitap. Hikayesi gercege yakin geldi herkes kendi hayatindan biseyler bulabilir. Insanin duygularinin (inat,kin, nefret) sevgisinin önüne nasıl geçtiğini anlatan bu hikayeyi okumanizi tavsiye ederim.