·72 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Aralık 2020 20:16 Yüzyıllar öncesinden günümüzü anlatan bir kitaptı. Yazarın tabiri ile "Kızıl Veba" bizim yaşadığımız corona yani Covid-19. Hikâyenin son cümlesine kadar sanki günümüzü yaşıyor gibi hissettim. Jack London okumak da muhteşem bir his ayrıca. Kitaplarının içine girince çıkmak istemiyorsunuz. Hikâye hiç bitmesin ben hep okuyayım istedim...