Livaneliden okuduğum ilk kitap. Maalesef iyi diyemem. Distopyaya uygun olduğunu düşünmüyorum. Aslında kitaptan sürü psikolojisini beklerdim ama maalesef öyle bir şey göremedim. Şunu düşünüyorum bu kitapta sürü psikolojisi olsaydı ve anaraşiyi iyi bir şekilde anlatılmış olsaydı beğenir miydim acaba hiç bir fikrim yok.
Bu kitabı beğenenlere karşı saygım sonsuz ama distopya ile ilgili kitaplar okumayı seviyorsanız hayvan çiftliğini okumanızı tavsiye ederim.
Ve aslında şunu da söylemek isterim ki martıları çok uzatılması hoşuma gitmedi .