·108 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Aralık 2020 17:12 Sait Faik Abasıyanık'ın bir kitabını daha önce okumuştum fakat kitabı çok sevememiştim tekrar okumayı düşünmemiştım fakat tekrar şans vermek istedim ve iyiki vermişim gerçekten kitabı çok sevdim özellikle yazarın yazım dili ve samimiyeti ile bu kitapta tanıştım diyebilirim samimiyetten kastım ise şu kitabı okurken sanki karşımda benimle konuşuyor gibi hissettim. Luzümsuz adam içindeki farklı ve dokunaklı anlamlı hikayeler bulunduran bir kitap hikayelerin hepsini sevdim diyebilirim. Lüzumsuz adam 'ın konusu ise adından da anlaşılacağı gibi pek bir işe yaramayan bir adamın gün içinde neler yaptığını okuyoruz diyebilirim ama bu öyle güzel yazılmış ki sanki karşımda ve kendisi benimle konuşuyor gibi hissettim hislerini anlatışı tamamiyle benim içime işledi. Zaten kitaplarda konusundan ziyade en çok dikkat ettiğim nokta da bu.