Vampire aşık olan ölümlü bir genç kızın yaşadıklarını anlatan güzel bir kurgu.
Aşkın donmuş bir kalbi bile yeniden heyecanlandıracağını düşündürmesi çok güzel. Aşkta imkansız yoktur dedirtiyor insana bu roman. Yıllar önce okumuştum tekrar keyif aldım okurken...
Seriyi tamamen okumayı planlıyorum