·186 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Kasım 2020 21:30 Yazardan okuduğum ilk kitap oldu. Psikoloji alanına değindiği kısımlar o kadar ilgi çekiciydi ve kitabın geneli o kadar eğlenceli bir dilde yazılmıştı ki hiç sıkılmadan tek oturuşta okudum. Ayrıca yazarın psikoloji mezunu olduğunu da okuduktan sonra öğrendim.
* * *
Şevket Hakan Tunçel'in Profesör Fişek'in yanına gelip, uyurken farklı bir bedende paralel bir hayat yaşadığını söylemesiyle hikayemiz başlıyor. Sanki İnception'u izliyormuş gibi okudum kitabı. Rüya içinde rüya, sonra onun içinde de rüya... Sonunu sevmeyenler çok olmuş ama ben sevdim, yazar çok güzel bağlamış. Alper Canıgüz'ün başka kitaplarını da okumayı düşünüyorum.